• 24/7
  • 18 talen
  • 25 erkenningen
  • 82 locaties
  • 6.500 certificaten/jaar
  • Klanttevredenheid 9,1
  • Online inschrijven

Schoonmaak efficiënt onderhoud van sanitair

It's a "dirty" job but someone...


WAT KRIJG JE IN DEZE OPLEIDING EFFICIËNT ONDERHOUD VAN SANITAIR?

rsz schoonmaak sanitair5 min

Belangrijk bij het poetsen van badkamer en sanitair is de werkvolgorde.

Waar start je mee? Wat moet dagelijks, wekelijks of periodiek gepoetst worden?

In deze praktijktraining krijg het antwoord op volgende vragen:
  • Welke producten gebruik je best voor de douche, bad of lavabo's?
  • Hoe reinig je efficiënt het toilet?
  • Hoe vermijd je strepen in de spiegel?
  • Hoe ontkalk je de wastafel?
  • Hoe maak je de badkamertegels schoon?
  • Wat is de aanbevolen ergonomische houding?
Met aandacht voor het onderhoud van delicate materialen en specifieke vervuiling.
  • Werkvolgorde en basisprincipes
  • Klassieke vervuiling efficiënt aanpakken
  • Dagelijks en periodiek onderhoud
  • Onderhoud van spiegels en lavabo’s
  • Aandacht naar een propere douche en bad
  • Onderhoud van het toilet en urinoirs
  • Specifieke vervuiling of materialen
Bekijk ook onze andere trainingen rond efficiënt schoonmaken:

GEEN WOORDEN, MAAR DADEN!

  • Volledige dag training duurt standaard 7 uur, tenzij anders vermeld
  • Theoretische inleiding (30%) met veel praktijkoefeningen (70%)
  • Elke deelnemer ontvangt een certificaat van aanwezigheid

WAT ZEGT DE WET?Wet 1

De werkgever zorgt ervoor dat iedere werknemer een voldoende en aangepaste vorming in verband met het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk ontvangt die speciaal gericht is op zijn werkpost of functie. Deze vorming wordt aangepast aan de ontwikkeling van de risico’s en aan het ontstaan van nieuwe risico’s en wordt indien nodig, op gezette tijden herhaald (Codex boek II, titel 3).

Schoonmaak ramen professioneel
Schoonmaak ramen
Schoonmaak ramen dienstencheques

Snelle links

★★★★★

Praxis Training krijgt een 8.8 uit 10 op basis van 14086 beoordelingen.